CRM DLA MOJEJ FIRMY

Moja firma jest specyficzna. I taki ma być mój CRM!

A do tego prosty w obsłudze i w dobrej cenie!

Czy to Twoja historia?
  • Odpowiadasz za sprzedaż w firmie, która działa na rynku B2B?
    Handlowcy jeżdżą na spotkania z klientami, próbując zaoferować im produkty z Waszej oferty. Czujesz niedosyt, bo mimo, że istnieje baza klientów to każdy handlowiec rejestruje działania z nimi w swoim osobistym kalendarzu. Dopóki sam nie zapytasz - nie wiesz tak naprawdę kto gdzie dziś będzie.

  • Dodatkowo interesuje Cię lista aktualnie prowadzonych procesów handlowych, najlepiej pogrupowanych na te ważne i mniej ważne i informacja na jakich etapach lejka sprzedażowego obecnie się znajdują.

  • Chciałbyś tez prognozować jaką sprzedaż Twój dział może wygenerować w tym miesiącu czy kwartale ale poza odpytywaniem handlowców nie masz spójnego źródła takich danych. Klientów też warto byłoby pogrupować według ich potrzeb czy potencjałów jakimi dysponują z punktu widzenia Twojej firmy tak, aby lepiej dopasować ofertę.

  • No tak, przydałby się dobry system CRM. Ale Twoja firma ma swoja specyfikę, a gotowe systemy obecne na rynku mogą się po prostu nie nadawać. Poza tym ciarki Cię przechodzą na myśl o długotrwałym wdrożeniu kolejnego narzędzia, które w swojej zawiłości tylko utrudni prace handlowcom zamiast ja ułatwiać.

  • Jeśli nie widzisz siebie w tym opisie - odpuść sobie dalsze czytanie. Jeśli jednak Twoja historia choć trochę jest podobna - dobrze trafiłeś!

1
2
3
4
5
CRM jest dla Ciebie. Nie odwrotnie!
  • System CRM jest jedynym oprogramowaniem, którego nie powinno się kupować "w pudełku". Nie wierz w gotowe rozwiązania. Aby CRM był naprawdę efektywny musi dokładnie realizować procesy zachodzące w Twojej firmie, nie w żadnej innej.

  • A przecież Twoja firma jest inna niż wszystkie na rynku. Jest nawet znacząco inna od firm będących Twoją bezpośrednią konkurencją. I tak powinno być. Zróżnicowanie to Twoja przewaga konkurencyjna. Dlaczego wiec masz stosować takie same systemy wsparcia sprzedaży?

1
2
Jak wdrożyć CRM?
  • Przede wszystkim, nie ufaj firmom stricte softwarowym. Taka jest prawda. Oni zawsze będą chcieli sprzedać swój gotowy produkt, a Ty będziesz musiał się nagiąć do jego specyfiki. Zamów CRM u kogoś, kto ma do czynienia przede wszystkim ze sprzedażą, a dopiero potem z informatyką.

  • Razem z dostawcą systemu powinniście przeanalizować Twoje procesy i zastanowić się co jest dla Ciebie najważniejsze, jakie dane chciałbyś kontrolować "na wyjściu" z systemu oraz jakie narzędzia wybrać aby dokonać tego jak najprościej i jak najtaniej.

  • Może to wyda Ci się śmieszne, ale w pewnych przypadkach zwykły arkusz kalkulacyjny też może być doskonałym systemem CRM! Nie chodzi o to, aby wydać krocie. Wręcz przeciwnie - im droższy system tym większe ryzyko, że nie spełni swojego zadania!

1
2
3
Nasza oferta
  • Wdrażamy systemy CRM w przedsiębiorstwach, ale nie sprzedajemy gotowego oprogramowania.

  • Wspólnie z naszymi klientami budujemy dedykowane rozwiązania korzystając z rożnych technologii informatycznych tak aby dostarczyć im nie tylko sam software, ale przede wszystkim prawdziwą wartość. Wskaźnikiem sukcesu nie jest fakt zakończenia wdrożenia. Jest nim zadowolenie klienta, który zwiększył efektywność swoich działań w obszarach, które zostały objęte współpracą z nami.

1
2
Nasi klienci

Każdy jest inny. Ty też. I bardzo dobrze! Zobacz na kilku przykładach jak rożne rozwiązania odpowiadają na rożne potrzeby klientów, którzy nam zaufali. Niech to będzie dla Ciebie inspiracją! A potem wspólnie napiszmy Twoja własną historię!

inLAND - CRM napisany dla nas, przez nas

Ziebart - CRM dla polskiego franczyzodawcy reprezentującego globalną markę na rynku motoryzacyjnym

Limagrain - CRM z programem lojalnościowym dla międzynarodowego producenta nasion

Skontaktuj się z nami!

Wyróżnij się. Odważ się zrobić pierwszy krok - zostaw nam swoje dane kontaktowe. Rozmowa nic nie kosztuje.

Dziękujemy! Otrzymaliśmy wiadomość i będziemy z Państwem w kontakcie.

inLAND Systems Sp. z o.o.
ul. Słoneczna 4
60-286 Poznań

tel./fax: +48 61 862 27 00